15 October 2012

Dari Terbengkalai Kini Kembali Bersemai

Bismillah, wassolatu wassalamu 'ala Rasulillah..

Alhamdulillah masih diberi umur yang panjang dan nikmat yang tidak terkira banyaknya, masih mampu mengerakkan jari-jari untuk menaip, masih mampu berfikir dengan waras dan anggota masih cergas untuk menyajikan aksara kata yang serba kekurangan di laman sesawang ini.

Secara ringkas, pertama sekali, saya ingin mohon maaf kerana telah lama berhenti dari dunia blogging atas masalah-masalah tertentu.. Namun insyaAllah saya akan kembali menulis dan berkongsi seperti biasa akan tetapi kini saya telah melakukan sedikit anjakan paradigma..

Jika sebelum ini laman daif saya ini bertemakan 'Tafakur kehidupan' tetapi kini saya telah ubah menjadi 'Khadim Al-Azhar As-Syarif' (Pengkhidmat Al-Azhar As-Syarif). 

Tiada apa perbezaan yang ketara pun kerana penulisnya masih sama walaupun pemikiran sudah banyak berubah, cumanya selepas ini fokus blog ini kebanyakannya akan lebih menjurus kepada perkongsian ilmu dan berlian serta mutiara yang dikutip di Al-Azhar As-Syarif ,dari para Ulama serta masyaikh seluruh dunia dan dari pengkajian kitab-kitab atau bahan bacaan saya.

Mudah-mudahan Allah beri kesempatan, kelapangan dan kekuatan untuk menulis dan berkongsi serba-serbi.di laman ini.

Wallahu waliyyu At-Taufiq.


Nota Tambahan: Bagi sesiapa yang punyai Facebook, bolehlah like page saya berkenaan Kisah para ulama dan wali-wali Allah di http://www.facebook.com/Kisah.Ulama.Awliya 

Atau joinlah group MAJLIS ILMU kami di: http://www.facebook.com/groups/majlisilmu

No comments:

Post a Comment

Paterikan nama anda di sini. Saya akan jejaki. Moga ikatan terus bersemadi..

Related Posts with Thumbnails